Cum sa eficientizam colaborarea cu sistemele de rezervari online

La inceput de an 2014 Asociatia TEN reia intalnirile realizate cu specialistii in turism.

Primul eveniment din acest an se adreseaza in principal hotelierilor insa sunt asteptati si cei care lucreaza in agentii de turism.

Dupa cum probabil ai observat, tot mai multe agentii de turism din Romania prefera sa-si efectueze rezervarile la hotel  prin diversi wholesaleri: GTA, Hotelbeds, Tourico, Travco, Jactravel etc

Fluxul rezervarii unui client la un hotel din Romania devine:

Client – Agentie de turism – Integrator – Wholesaler – Chanel Manager – Hotel

Avantajul principal din punctul de vedere al agentiilor de turism il constituie disponibilitatea ofertelor in timp real si eventual nivelul tarifar.

In rest, regasim numai dezavantaje:

  • Pentru client: plateste comisioanele a 3-4 intermediari
  • Pentru Agentii: conditiile de anulare impuse de wholesaleri sunt foarte restrictive, iar de cele mai multe ori plata se face in avans
  • Pentru hotelieri: se asteapta incasarea contravalorii rezervarilor dupa cel putin 2 luni

Totusi te-ai intrebat de ce agentiile de turism din Romania prefera colaborarea prin wholesaleri si nu direct cu hotelierii din Romania?

De ce un hotelier trebuie sa astepte 2 luni sa incaseze banii pentru rezervarile venite de la agentiile de turism romanesti prin wholesaleri ?

Cum putem imbunatati colaborarea cu agentiile de turism din Romania ?

Pentru a gasi raspunsuri la aceste intrebari, Asociatia TEN a invitat unul dintre cei mai importanti integratori din Romania, OMEGA HOTELS, care colaboreaza cu peste 1500 de agentii din Romania si cu aproximativ 400 de agentii din strainatate, cu prilejul conferintei “Cum sa eficientizam colaborarea cu sistemele de rezervari online” , adresate hotelierilor din Romania.

In partea a 2-a a intalnirii vom afla si beneficiile colaborarii cu un CHANNEL MANAGER, prezentand cateva din produsele de CM aflate pe piata din Romania.

Evenimentul are loc in data de 20 februarie 2014 iar programul il regasesti mai jos:

18:00 – 18:30 Inregistrarea participantilor
18:30 – 19:30 Prima parte a intalnirii in care vom discuta despre sistemele online de rezervari si cum putem imbunatati colaborarea cu acestea
19:30 – 19:45 Pauza de cafea
19:45 – 20:45 Prezentare produse de Channel Manager prezente in Romania
20:45 – 21:00 Networking de final

Locatia : Sala Victoria din cadrul hotelului Residence Arc de Triomphe (4 * superior) – Str. Clucerului, Nr. 19, Bucuresti
Interval orar: 18:00-21:00

Numar minim de participanti: 20 persoane

Numar maxim de participanti: 80 persoane

Participarea este gratuita, in limita locurilor disponibile.

Inscrie-te la eveniment completand formularul urmator (vei primi un e-mail cu un link de confirmare; te rugam sa dai click pe acest link pentru a confirma inscrierea):

Confirmarea inscrierii se face pe e-mail dupa inscrierea pe formularul de mai sus.

Gasesti informatii despre workshop si in evenimentul de pe Facebook.

Evenimentul este organizat de Asociatia TEN cu sprijinul Omega Hotels si Hotel Residence Arc de Triomphe

Parteneri: Hotel ArmoniaGo2HolidayTurism MarketParity Rate, Rate Gain

January 29, 2014 Posted by: 1 Comment - Permalink
One Response to Cum sa eficientizam colaborarea cu sistemele de rezervari online
  1. [...] vorba despre evenimentul “Cum sa eficientizam colaborarea cu sistemele de rezervari online“, eveniment organizat de Asociatia TEN si pe care Turism Market il [...]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>